همسایگان سرسبز و مناسب سفر در اطراف پایتخت
نوشته شده توسط : khodam

برای شهروندان تهرانی امکان استفاده از کمپ‌های یک روزه و گذراندن ساعات خوش و لذتبخش در طبیعت اطراف تهران می‌تواند بهترین انتخاب برای یک آخر هفته خاطره انگیز باشد.

در این یادداشت کوتاه قصد داریم به همسایگان سرسبز اطراف پایتخت اشاره کنیم که می تواند مقصد گردشگری تهرانی‌ها در تعطیلات آخر هفته باشد.

شمال، سفری برای همه سلیقه‌ها

شاید یکی از بزرگترین موهبت‌های خدادادی تهران، نزدیکی پایتخت به مناطق سرسبز شمال است. شما می‌توانید با یک رانندگی ۴ ساعته به نزدیک ترین شهرهای شمالی برسید و از زیبایی‌های دریا، جنگل، روستاهای کوهستانی و ییلاقی بهره‌مند شوید.

طبیعت بکر و دوست داشتنی شمال ایران به اندازه‌ای زیبا است که می‌تواند برای همه سلیقه‌ها خوشایند باشد. هیچ کس نیست که از گذراندن وقت در شهرهای ساحلی و جنگلی شمال لذت نبرد. پس به نظر می‌رسد که اولین و بدیهی‌ترین مقصد گردشگری تهرانی‌ها شمال باشد.

اجاره ویلا در شمال بسیار آسان است و خیال مسافران را از اقامتگاه‌های مناسب و با امکانات رفاهی راحت می‌کند. شما امکان اجاره ویلاهای ساحلی، جنگلی و اقامتگاه‌های بومگردی در شمال قبل از سفر به این منطقه را دارید که این مسئله از جمله مزایای سفر به شمال محسوب می‌شود.

محبوب ترین مقصد برای سفر در اطراف پایتختشمال محبوب ترین مقصد برای سفر در اطراف پایتخت

اطراف تهران کجا بریم؟

اگر از این که همواره بار سفر را به سمت شهرهای شمالی ببندید خسته شده‌اید باید بگوییم که در اطراف تهران مکان‌های زیبایی وجود دارد که می‌تواند مقصد بعدی سفر شما باشد.

اگر از اهالی تهران نیستید اما علاقه دارید که دیدنی‌های اطراف تهران را مشاهده کنید امکان اجاره سوئیت در تهران, شرایط یک اقامت لذت‌بخش و راحت و گردشگری در مناطق اطراف و حاشیه تهران را برای شما فراهم می‌کند.

کردان، روستایی اما لاکچری

کردان یکی دیگر از روستاهای اطراف تهران است که به واسطه نزدیکی به تهران و آب‌وهوای عالی و طبیعت بکر, مقصد گردشگری بسیاری از تهرانی‌ها است.

این روستای زیبا به واسطه ویلاسازی‌های بسیار و تملک زمین‌ها توسط قشر مرفه، یکی از لاکچری ترین مناطق روستایی در اطراف تهران است. امکان اجاره ویلا در کردان با قیمت‌های مختلف و آپشن‌های متنوع از سوئیت‌های اقامتی تا ویلاهای لاکچری سفر به این منطقه جذاب‌ودیدنی را به یک گزینه عالی برای علاقمندان به تورهای یک روزه در اطراف تهران تبدیل کرده است.

در کردان علاوه بر زیبایی لاکچری ویلاهای مدرن در ترکیب با بافت روستایی ساده و منطقه، امکان بهره‌مندی از امکاناتی مثل پاراگلایدر، کوهنوردی، گردش در کوچه باغ‌ها و… نیز وجود دارد که می‌تواند زیبایی‌های سفر را برای شما چندین برابر کند.

روستایی لاکچری در اطراف پایتختکردان روستایی لاکچری در اطراف پایتخت

شهر دیدنی افجه، رویایی و سبز

به طور مثال شهر افجه با طبیعت زیبا و رویایی در ۳۰ کیلومتری تهران و در دامنه‌های جنوبی البرز قرار گرفته است. دشت هویج شناخته شده‌ترین بخش از طبیعت افجه است. وجود آبشارهای زیبا، چشمه‌های زلال و دشت‌های سرسبز در این منطقه می‌تواند هر بیننده‌ای را به هیجان آورد.

منبع: همسایگان سرسبز و مناسب سفر در اطراف پایتخت





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: